Το Κέντρο Εγγραφών των αγώνων RUN GREECE ΗΡΑΚΛΕΙΟ από όπου όλοι οι ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ δρομείς για τους αγώνες στην πόλη του Ηρακλείου (Αγώνες 5χλμ & 10χλμ) θα παραλάβουν τον αριθμό συμμετοχής τους, θα φιλοξενηθεί στο ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΣΤΑΔΙΟ - Θύρα 1 τις παρακάτω μέρες και ώρες:

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021: 17.00 - 20.00
Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2021: 10.00 - 20.00

Είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ όλοι οι δρομείς να φροντίσουν για την παραλαβή του αριθμού συμμετοχής τους μία από τις παραπάνω δύο μέρες (εντός των αναγραφόμενων ωρών) καθώς σε διαφορετική περίπτωση δεν θα μπορέσουν να συμμετάσχουν στον αγώνα!


ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΔΕΝ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ


 

Η είσοδος στο Κέντρο Εγγραφών θα είναι εφικτή ΜΟΝΟ με επίδειξη Πιστοποιητικού Εμβολιασμού έναντι της νόσου COVID-19 ή Πιστοποιητικού Νόσησης έως και 15 ημέρες πριν από την ημέρα παραλαβής.


Δεν παραδίδεται κανένας αριθμός συμμετοχής χωρίς την επίδειξη ταυτότητας (ή άλλου αντίστοιχου εγγράφου ταυτοπροσωπίας) και του Πιστοποιητικού Εμβολιασμού ή Νόσησης (με αναγραφόμενη ημερομηνία έως και 15 ημέρες πριν από την ημέρα παραλαβής του υλικού συμμετοχής).

Στην περίπτωση δρομέα που αδυνατεί να παραλάβει ο ίδιος τον αριθμό συμμετοχής του, υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής του από άλλο άτομο. Στη περίπτωση αυτή το άτομο που θα παραλάβει θα πρέπει να έχει μαζί του μία φωτοτυπία της ταυτότητας ή άλλου επίσημου εγγράφου του δρομέα, αντίγραφο του email με τον αριθμό συμμετοχής του δρομέα και αντίγραφο του Πιστοποιητικού Εμβολιασμού ή Νόσησης. Διαφορετικά ΔΕΝ θα είναι δυνατή η παραλαβή του αριθμού.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Στο πλαίσιο του ισχύοντα ΥΓΕΙΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ, δεν θα πραγματοποιηθούν Νέες Εγγραφές στο Κέντρο Εγγραφών. Επίσης δεν θα είναι δυνατή η πραγματοποίηση οποιασδήποτε αλλαγής ή μεταφορά εγγραφής - Κάθε Εγγραφή είναι προσωπική και απολύτως ταυτοποιημένη και συνδεδεμένη με συγκεκριμένη θέση στην εκκίνηση του αγώνα και ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ

 

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΥΓΕΙΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

  1. ΚΕΝΤΡΟ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Για τους σκοπούς της διοργάνωσης, το σύνολο των συμμετεχόντων στη διοργάνωση καλούνται να προσέλθουν στο Κέντρο Εγγραφών, προκειμένου να παραλάβουν τον αριθμό και το υλικό συμμετοχής τους στον αγώνα. Το Κέντρο Εγγραφών της διοργάνωσης θα φιλοξενηθεί σε ανοικτό χώρο (για παραλαβή υλικού) και κλειστό χώρο (λειτουργίες διοργάνωσης).

α. Λειτουργία Κέντρου εγγραφών

Προκειμένου να εξυπηρετηθεί το σύνολο των εγγεγραμμένων δρομέων στη διοργάνωση, το Κέντρο Εγγραφών θα λειτουργήσει με τους παρακάτω κανόνες:

  • Το Κέντρο Εγγραφών θα στελεχώνεται από προσωπικό 5 ατόμων προσωπικού και επιπλέον εθελοντικό προσωπικό 10 ατόμων ανά πάσα στιγμή. Ο αριθμός αυτός δύναται να είναι μικρότερος ή μεγαλύτερος με βάση τις ανάγκες ανά ημέρα και τη χρονική στιγμή της ημέρας.
  • Η διαδικασία παραλαβής θα γίνεται στον εξωτερικό χώρο του Κέντρου Εγγραφών, όπου θα διαμορφωθούν σταθμοί εξυπηρέτησης ανά 5μ.
  • Λειτουργία Δύο (2) ημερών και διάκριση των υπηρεσιών που θα παρέχονται ανά ημέρα ως εξής:
  • Την πρώτη ημέρα θα εξυπηρετούνται μόνο ομαδικές παραλαβές εγγραφών από εταιρείες / οργανισμούς / συλλόγους / ιδρύματα / γυμναστήρια (από 17.00μμ έως 20.00μμ).
  • Την δεύτερη ημέρα Εξυπηρέτηση των μεμονωμένων συμμετεχόντων που θα κληθούν να προσέλθουν να παραλάβουν τον αριθμό και το υλικό συμμετοχής τους συγκεκριμένες ώρες τη δεύτερη ημέρα και με βάση τον αγώνα στον οποίο συμμετέχουν (5χλμ από 10.00πμ έως 17.00μμ και 10χλμ από 17.00μμ έως 20.00μμ).
  • Η προσέλευση τους θα γίνει με βάση τον αριθμό συμμετοχής (200 νούμερα ανά ώρα), ώστε να υπάρξει καταμερισμός του συνόλου των συμμετεχόντων.
  • Η παραλαβή των αριθμών και του υλικού συμμετοχής από τους δρομείς θα γίνεται από τους σταθμούς διανομής υλικού. Οι σταθμοί διανομής θα απέχουν μεταξύ τους τουλάχιστον 2μ. δεξιά και αριστερά και τουλάχιστον 6μ, όταν είναι απέναντι.
  • Μπροστά σε κάθε σταθμό θα υπάρχουν αυτοκόλλητες ενδείξεις στο έδαφος που θα υποδεικνύουν τις θέσεις αναμονής για όσους περιμένουν να εξυπηρετηθούν. Οι αυτοκόλλητες αυτές ενδείξεις θα είναι τοποθετημένες σε απόσταση 2μ. μεταξύ τους.
  • Στο χώρο δύναται να παραβρίσκονται ταυτόχρονα 20 συμμετέχοντες προς εξυπηρέτηση. Ο χρόνος παραμονής κάθε συμμετέχοντα-επισκέπτη στον χώρο θα κυμαίνεται από 2’ έως 4’.
  • Οι συμμετέχοντες δρομείς θα έχουν ενημερωθεί προηγουμένως με ηλεκτρονική επικοινωνία για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθούν από τη στιγμή της εισόδου τους στο χώρο και θα είναι υποχρεωτικό να φέρουν προστατευτική μάσκα κατά τη διάρκεια παραμονής τους στο Κέντρο Εγγραφών.
  • Στην είσοδο του Κέντρου Εγγραφών θα υπάρχει προσωπικό που θα παρακολουθεί τη ροή των επισκεπτών και θα διακόπτει προσωρινά την είσοδο σε περίπτωση που ήδη βρίσκεται εντός του Κέντρου Εγγραφών ο μέγιστος αριθμός επισκεπτών.
  • Στην είσοδο του Κέντρου Εγγραφών και πριν την είσοδο στον χώρο το προσωπικό ελέγχει όσους πληρούν τις προϋποθέσεις συμμετοχής, όπως αυτές αναφέρονται και ισχύουν με βάση τις διευκρινιστικές οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, πριν την ημερομηνία διεξαγωγής της διοργάνωσης.

β. Κανόνες Υγιεινής

Οι εθελοντές, το προσωπικό και οι συνεργάτες που θα βρίσκονται στο χώρο του Κέντρου Εγγραφών θα φορούν προστατευτική μάσκα και θα πραγματοποιείται συχνή απολύμανση των χεριών με αντισηπτικό υγρό για όσο χρόνο θα παραβρίσκονται στους συγκεκριμένους χώρους.

Θα υπάρχει διαθέσιμο αντισηπτικό σε κάθε σταθμό διανομής και εξυπηρέτησης τόσο για εθελοντές / εργαζόμενους / συνεργάτες, όπως και για τους συμμετέχοντες/επισκέπτες.

Ο χώρος του Κέντρου Εγγραφών θα καθαρίζεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά και μετά το πέρας αυτής. Η απολύμανση /καθαρισμός των χώρων και του εξοπλισμού θα γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για καθαρισμό/απολύμανση μη υγειονομικών χώρων

https://eody.gov.gr/odigies-gia-ton-perivallontiko-katharismo-mi-ygeionomikon-monadon-poy-echoyn-ektethei-ston-io-sars-cov-2/

Θα προσδιοριστεί συγκεκριμένος κλειστός χώρος που θα βρίσκεται σε απόσταση από τους υπόλοιπους χώρους που χρησιμοποιεί η διοργάνωση, ο οποίος θα χρησιμοποιείται για την περίπτωση που παρουσιαστεί ύποπτο κρούσμα είτε μεταξύ των εθελοντών / εργαζομένων / συνεργατών είτε μεταξύ των συμμετεχόντων επισκεπτών/δρομέων.

Στο χώρο θα υπάρχει υγειονομικό προσωπικό, το οποίο θα έχει και την ευθύνη λειτουργίας του παραπάνω χώρου απομόνωσης. Στον κλειστό χώρο απομόνωσης ύποπτου κρούσματος συστήνεται αυστηρά η χρήση διπλής μάσκας.

Για τη διαχείριση κρούσματος σε συμμετέχοντες, τεχνικό ή εθελοντικό προσωπικό: Ακολουθούνται οι οδηγίες του ΕΟΔΥ για τον γενικό πληθυσμό:

https://eody.gov.gr/wp-ontent/uploads/2020/11/COVID19-lixi-karantinas-apomonosis.pdf

 

γ. Σήμανση

Σε όλους τους χώρους του Κέντρου Εγγραφών (εσωτερικά και εξωτερικά) θα υπάρχει σήμανση που θα υπενθυμίζει στους επισκέπτες τους κανόνες υγιεινής που πρέπει να τηρούν καθώς και την ανάγκη τήρησης των κανόνων φυσικής απόστασης (2μ), αλλά και των οδηγιών της διοργάνωσης.

Επιπλέον, θα αποσταλεί ηλεκτρονικά υλικό σε όλους τους σχετιζόμενους με τη διοργάνωση, με τους κανόνες λειτουργίας του Κέντρου Εγγραφών, αλλά και τους κανόνες που θα πρέπει να τηρούν οι δρομείς την ημέρα του Αγώνα και κατά τη διάρκεια αυτού.